محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

مسافری از بهشت

دهمین سال نبودنت(برای بابا امین)

1391/7/15 13:13
نویسنده : محمد طاها
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

مهرماه که می آید،غم نبودنت ،پائیزم را پائیز میکندبابا.

مهرماه که می آید،غم نبودنت ،پائیزم را پائیز میکند بابا.

ده سال است که رفته ای ومن اینجا هرسال پائیز را بی مهر آغاز میکنم.همانطور که بهار زندگی مشترکم را بی حضورت آغاز کردم و گواهی فوتت میهمان سفره عقدم بود.امسال هم به یاد همه خوبی هایت ،دردفتر خاطرات محمد طاها ،خاطره ای از شما میگذارم تا پسرم در آینده یاد پدر بزرگش را همچنان گرامی بدارد.

و به یادگار میگذارم ،شعری را که آن سالها از غم نبودنت سروده بودم .

 

برای پدر آسمانی ام

 

در کوه قاف زندگی ،ققنوس من مرد           بادشنه چشمان شب ،کابوس من مرد

من ماندم و آواز تاری زخم خورده                 در فرصت ادراک غم،ناقوس من مرد

مرغ مسافر بودم و دیوانه کوچ                     چون رخت بر بستی پدر،قاموس من مرد

ای لحظه های شرجی تنهایی من              در شوره زار زندگی،فانوس من مرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهدیه
15 مهر 91 9:07
سلام عزیزم وبلاگ گشنگی داری ایشالا همیشه موفق باشی خدا پدر عزیزتو رحمت کنه خیلی ناراحت شدم خدا مادرتو واست نگه داره اقا پسمل نازی داری خدا حفظش کنه التماس دعا


ممنون گلم بابت اومدنت.شما همبا افتخار لینک شدید
مامان ابوالفضل (ام البنین)
16 مهر 91 0:43
سلام گلم شما هم با افتخار لینک شدین باعث خوشبختی که دوست خوبی مثل شما داشته باشم .خدا پدر عزیزتونو قرین لطفورحمت خودکند انشااله.


من هم از آشنایی با شما بی نهایت مسرورم.خدا رفتگان شما رو هم بیامرزد.در پناه حق پیروز باشی عزیزم
مهتاب
17 مهر 91 10:21
سلام دوست جونم روز کودک رو به اقا طاهای گل تبریک میگم


ممنون گلم.لطف کردی خاله جون
مامان محمد سپهر
17 مهر 91 14:58
عزيزم روزت مبارك


متشکرم عزیزم.روز کودک به محمدسپهر نازنینم مبارک باشه.
مامان امیرحسین
19 مهر 91 12:48
سلام.خدا پدرتون رو رحمت کنه.
محمد طاهای عزیز خاله جون خیلی دوستت دارم می بوسمت.


ممنون خاله جون بابت اومدنتون.امیرحسین خاله رو ببوسید


مامان محمد سپهر
29 مهر 91 15:15
عزيزم بازم تسليت مي گم انشاء الله توي گوش پسر گلمون مي مونه احترام به بزرگترها مخصوصا پدر بزرگ!


ممنون زهره جون.محمد سپهر نازنین رو به جای من ببوسید
مامان علیرضا
30 مهر 91 16:13
سلام ایشالا خدا این گلو براتون حفظ کنه.به وب منم سر بزنین


ممنون عزیزم.لطف کردید به کلبه ما اومدید.چشم حتما میام
مامان سيدمحمد
10 آبان 91 7:47
سلام مامان خوب محمد طاها
چقدر قشنگ و صميمي مينويسي
تقريبا بيشتر پستهاتو خوندم ولي اين يكي رو كه خوندم ديگه اشكم جاري شد ونتونستم كامنت بذارم
دقيقا حس و حال خودم برام تداعي شد...
خدامحمدطاهاي خوشگلت رو برات حفظ كنه و بابابزرگ مهربونش رو غرق رحمت.


سلام خانم گل.خوبید؟گل پسر خوبه؟ممنون که به ما سر زدید.از لطف شما ممنونم.به امید دیدار
مامان صفا
16 آبان 91 13:36
سلام الهی دیگه هرگز غمی تو زندگیت راه پیدا نکنه. خدا پدرتون قرین رحت کنه

گل پسرت برات حفظ کنه.. از شیرین کاریهاش برامون بگو.. می بوسمش


سلام عزیزم.خوبی؟دخترم خوبه؟چشم حتما مینویسم
ع
19 آذر 91 15:12
ناراحت و پر غص شدم ؛ مطالب اعتقادی وب مهتاب65 (عشق ما حلما)را ازین به بعد تو این وب بخونید.التماس دعا