محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

مسافری از بهشت

نظرات (32)

مادر باران
18 مهر 91 14:04
سلام چقدر خوشکل خوابیده این گل پسر با عروسکش


ممنون خاله جون.لطف دارید
مامان ابوالفضل (ام البنین)
19 مهر 91 0:27
ماشاالله به گل پسری خیلی ماهه عزیزم عکساش هم خیلی نازه.


ممنون عزیز دلم.خوشحال میشم اسم قشنگت رو با پیامهای پر از مهرت می بینم.
مامان مهرزاد جان
19 مهر 91 11:52
الهی که زنده باشه خیلی دوست داشتنیه

نویسنده : مامان مهرزاد جان
28 شهريور 1391 ساعت : 9:57
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶
´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
وب مهرزاد جان رو آپ کردم یادگاری یادتون نره


سلام عزیزم.از لطف بی شائبه شما ممنونم.پسر گلم رو ببوسید.ماروفراموش نکنید
نایسل
19 مهر 91 21:23
مرسی اومدی وبم عزیزززز دلم چه پسر نازنازی دارییی


سلام گلم.ممنون که اومدی .
مهتاب
20 مهر 91 7:57



ممنون که به ما سر زدی گلم
مامان يگانه
20 مهر 91 20:52
ماشاا.. به اين گل پسر با اين عكسهاي خوشگل

ممنون خاله جون
مهتاب
24 مهر 91 13:55
فدای اون چشمات که اشکیه خوشگل من


سلام خاله مهتاب گل.ممنون که یاد ما کردید.دوستون دارم.به امید دیدار مجدد
مامان صفا
25 مهر 91 20:27
سلام عزیزکم
خوبی خاله قربونت بشه.. چقدر تو ماهی گلم مثل همیشه عکسات بوی فرشتگی میداد چون توش یه فرشته جا گرفته بود..

هزار هزار تا دوست دارم..
اما مامیتو یکم دوس ندارم.. آخه همش از ما گله میکنه...من خیلی کم میام سایت ولی به شما سر میزنم حظش می برم, گاهی فقطفرصت خوندن دارم و دخترم نمیذاره مطلب هم بنویسم.. الان داره کیبور از جاش میکنه.. خاله.. ..
مراقب خودت باش پسر طلا.. تفلدت هم مبارک انشالله همیشه کنار خانواده مهربونت شاد و سرخوش و سلامت باشی.. می بوسمت طاهای گلم


سلام عزیزم.ممنون که اومدی.دختر ناز من رو ببوسید
نایسل
25 مهر 91 20:50
مرسی عزیززززز دلمممم
به من لطف داری

ممنون که اومدی الناز عزیز.خاطرت بابت رمز جمع جمع باشه.
مامی امیرحسین(فاطمه)
27 مهر 91 9:19
وای عزیزم چقدر بزرگ شدی تو خاله جون.خیلی ماه شدی.خدا حفظت کنه


ممنون خاله جون.لطف دارید.امیر حسین نازنینم رو ببوسید
نایسل
27 مهر 91 14:03
مرسی عشقم نظر لطفته


زنده باشی و سعادتمند
نایسل
28 مهر 91 4:14



ممنون که اومدی عزیزدل
مامان فرشته
28 مهر 91 23:16
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام پسر قشنگم/الان اهواز پیش خاله مونا و دختر خاله هستی هستم/جات خیلی خالیه عزیزکم.مواظب خودت و مامان و بابات باش.از راه دور میبوسمت


سلام مامان فرشته عزیز تر از جونم.قربونت برم.دلم خیلی برات تنگ شده.خوشحالم که پیش مونا جونم هستید.انشاالله مسافر کوچولوی ما هم به زودی به دنیابیاد.فدای بهترین مامان دنیا:راهله
مامانی
29 مهر 91 15:09
ماشالا چه عکسای خوشگلییییییییییییی


سلام عزیزم.خوبی؟نینی خوبه؟متشکرم.لطف دارید
مامان محمد سپهر
29 مهر 91 15:12
عزيزم چه عكس هاي نازي به قول تاج سر ما چقدر خوش تيپن!


متشکرم نازنینم.محمد جون هم لطف داره .ببوسیدش
مهتاب
1 آبان 91 13:52
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم


ممنون نازنینم.شرمنده همه محبتهاتم.زنده باشی
مامان محمد سپهر
2 آبان 91 10:18
سلام عزيزم اگه دوست داشتي بيا عكس محمد سپهر را كه در مجله كيهان بچه هاي اين هفته چاپ شده را ببين
مهتاب
3 آبان 91 13:27
خدایا دوستانی دارم ایینه تمام نمای عشق
رسمشان معرفت - کردارشان جلای روح ویادشان صفای دلارای من است
پس انگاه که دست نیاز به سوی تو می اورند پر کن از انچه که در مرام خدایی توست.....



همه خوبیهای دنیا رو برات آرزومندم گلم.برقرار باشی
مامان محمد سپهر
3 آبان 91 13:44
سلام عزيزم محمد سپهرم ديگه مشهور شده دوست داشتين شايد امضاء بديم.ممنون كه به ما سر زدين
مهتاب
5 آبان 91 9:06
عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک
مامان ابوالفضل
5 آبان 91 21:39
سلام دوست خوبم عیدتون مبارک


سلام گلم .عیدشما هم مبارک
مهتاب
5 آبان 91 21:59
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چند روزیه نیستی


سلام گلم.خوبی؟شرمنده مسافرت بودم.ممنون که به یاد ما بودید
مامان محمد سپهر
8 آبان 91 14:58
سيد كوچولوي ما عيدي ميده شما نمي خواين؟


سلام عزیزم.من مسافرت بودم.ولی عیدی میخوام هرچند کمی دیر شده.ضمنا عیدتون هم مبارک باشه
مامان محمد سپهر
10 آبان 91 13:46
مي تونين شما هم در جشن سيدي شركت كنين.
منتظرم



شرمنده.تقریبا 10روزی مسافرت بودم.از عیدی سید کوچولو محروم شدم
مامانی
12 آبان 91 0:12
سلام خانومی خوبی عزیزم؟
عیدتون مبارک... بروزم منتطرتم



سلام گلم.خوبی؟چشم سر میزنم
مهتاب
15 آبان 91 20:20
سلام مامانی کجایییییییییییییییییییییییییییی؟ دلم براتون تنگیده


سلام خانم گل.نی نی خوبه؟حتما میام سر میزنم
مهتاب
23 آبان 91 15:41
سلام مامان طلا پس کجایی؟ چرا مطلب جدید نمیذاری ؟ راستی ممنون که به من سرمیزنی شرمنده میکنی بانووووووو
مهتاب
26 آبان 91 14:46
سلام عزیزم خوبی؟ طاها جونم خوبه؟ چرا پست جدید نمیذاری ؟ مرسی نی نی نداشته ام خوبه سلام داره خدمتتون دست بوسه
مامان ابوالفضل
28 آبان 91 0:51
مامان سيد محمد سپهر
30 آبان 91 14:16
سلام خوابم مي اومد اما تو......ديشب كه من خوابيدم خواب......منتظرم.
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 10:12
سلام دوستم با دومطلب به روزيم .....منتظر ديدگاهايتان هستم
افسون
19 تیر 92 10:32
سلام مامان محمد طاها جون ماشاله ديگه واسه خودش آقا شده پسرت ديگه به وبلاگ هستي جون سر نمي زنيد.