محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

مسافری از بهشت

پسری از جنس ماه

1393/3/10 8:36
نویسنده : محمد طاها
891 بازدید
اشتراک گذاری

پس از 9 ماه انتظار، پسرم علی در تاریخ 24 اسفند 92، دربیمارستان شهر ، به دنیا آمد. 

عزیز دلم، آمدی و من تو را ناف بریده خورشيد کردم تا همیشه با نور و روشنی قرین باشی.  

وزنت هنگام تولد،3/300، قدت 52سانتی متر ودور سرت 34سانتی متر بود. جراح هم خانم دکتر فریده عسکری بود.

توراعلی نامیدیم، به امید آنکه در زندگی به پیشوا و مقتدای همه خوبیها و جوانمردی های عالم تمسک جویی و قدرشناس نام زیبا و ملکوتیت باشی. 

روز29 بهمن مامان فرنگیس ( مامان بابا )پیش ما آمد. مامان فرشته ( مامان خودم )ومسیحا، خواهر زاده گلم ، 22 اسفند ماه و خاله مژده روز 24 اسفند ساعت 4 صبح به شیراز آمدند.ساعت 7 صبح به بیمارستان رفتیم و پسرم حدوداً ساعت ده و نیم به دنیا آمد.

ازدلواپسی های قبل و بعد زایمان، ونگرانیم بابت پسر شیرین زبانم محمد طاها، واینکه چگونه با این مساله کنار می آید بعدا مفصل می نویسم. 

پسندها (2)

نظرات (2)

سید مسیحا صداقت
24 خرداد 93 13:43
من می شم پسر خاله علی آقا و هنگام تولد ایشون من هم در اون بیمارستان منتظر بودم و استرس داشتم که کی بدنیا میاد تا اینکه خدا این ماه کوچولو رو در دامن مادرش گذاشت
مامان صفا
28 مهر 93 17:30
سلام عزیزم... انشالله که خوب و خوش و سلامت کنار گل پسرهاتون باشید... از من ناراحت نشید که کمتر سر میزنم به وبلاگ خودم هم وقت نمیکنم برسم می تونید ببینید... ولی سورپرایز شدم دیدم علی آقا به دنیا اومدن قدمشون پر خیر و برکت.. منم نی نی دوم دوس دارم اما اترس و دلهره دارم از پسش برنیام.. برام بگو چطوره ... دوتا نی نی با هم کنار میان.. آخه من تو شهری دور از همه خانواده و فامیل هستم... محمدطاها عزیزم و علی جون ببوسید