محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

مسافری از بهشت

ناف

1390/7/8 22:50
نویسنده : محمد طاها
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی ها

امروز جمعه  صبح رفتم پیش بابایی تا موقع صبحونه بعد ساعت ١١ با مامان بزرگ و بابایی رفتیم بیمارستان نمازی برای آزمایش بیلی روبین چون خانم دکتر گفته بود باید چند سری چک کنم که بالا تر نره یه نیم ساعتی طول کشید تا نوبت گرفتیم و قبض پرداخت کردیم بعدش رفتیم اتفاقات نوزادان اطاق دارت ببخشید اطاق نمونه گیری یه خانومه اومد یه دارت محکم زد نمیدونم از کجا ناراحت بود که همچی زد . خلاصه خورد به هدف یعنی کف پاشنه همون جای دارت قبلی توی خواب بودم یه داد زدم بابای کلی ناراحت شد اما کاری از دستش برنمی اومد منم دیگه گریه نکردم چون دلم برا بابایی می سوخت طفلکی گناه داشت . یک ساعتم طول کشید که جوابشو دادن سطح بیلی روبیینم ١٢.٤ بود .بابایی بازم ناراحت شد برگشتیم خونه .چند ساعت خوابیدم وقتی بیدار شدم  لباسامو که عوض کردم دیدم نافم خشک شده و افتادهniniweblog.comبه قول بابایی (( خودش خشک میشه میفته )) همه خوشحال شدن. شب هم خاله ملیحه از دوستای مامان با شوهرش و کوچولوشون ، زهرا اومدن دیدنم بازم منو توی تخت خوابم که حفاظ میله ای داره گذاشتن برای در امان ماندن از دست بچههای شیطون . زهراهم کلی تلاش کرد دستشو بهم برسونه اما نتونست .نمی دونم بچه ها چی ازم میخوان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صفا
9 مهر 90 23:37
سلام طاها جون خوبی عزیزم با نوشته هات خیلی کیف کردم آخه من یه مامانی هستم که مسافرم هنوز تو دلم و 4 ونیم دیگه باید صبر کنم تا نی نی ام از بهشت بیاد ... خیلی هم مبارکا باشه خوش اومدی به این دنیا امیدوارم تو دنیای ما بزرگتر ها اذیت نشی.. عزیزم خوب شیر بخور مامنت اذیت نکن تا حسابی بزرگ بشی و مثل یه مرد سرتو بالا بگیری.. راستی ما از وبلاگ (گلکم) اومدیم مهمونی خونه تون