محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

مسافری از بهشت

روز تولد

1390/6/30 23:32
نویسنده : محمد طاها
958 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز چهارشنبه ٣٠/٦/١٣٩٠ بامامان بزرگام (مامان فرشته ومامان فرنگیس)ومامانی وبابایی ساعت ٦صبح رفتیم بیمارستان راستی مامان فرشته از بس حول شده بود عینکشو یادش رفت تو ماشین یادش اومد عینک نداره . من ساعت ١١ صبح به دنیا اومدم. تولدم مبارکماچ.همه بهمون زنگ زدن وتبریک گفتن ودعا کردن من پسر خوبی باشم .من امشبو بیمارستان میمونم وفردا میرم خونمون.تا حالش پسر خوبی بودم نه خرابکاری کرم نه گریه .راستی مهربون صبح زود اومد بیمارستان و عصرم با زهرا خانوم دخترشون اومدن دیدنم.(مهربون دوست مامانیه که اسمش خانوم سبحانیه)شب تا ساعت ٩ مامان فرنگیس پیشم موند وبعدش مامان فرشته اومد پیشم .اینم عکسای ٣ساعت بعد از تولدم که میزارم نگاشون کنید .تا فردا که برمیگردم خدا حافظ.بای بای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الهام
30 شهریور 90 8:27
وای عزیزم مبارکت باشه- چه روزباور نکردنیی هست
ای کاش این دو ماه منم زود میگذشت


سلام خاله خیلی دعا میکنم که فاطمه جون سالم بیاد و بام بازی کنه وداداشی خوبی براش باشم.
مامان ترنم کوچولو
30 شهریور 90 10:47
سلام عزیزم .شاید الان که دارم برات مینویسم فرشته کوچولوت به دنیا اومده باشه.امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشی.برا منم دعا کن. خوشحال میشم به ما سر بزنی.


سلام خاله انشاالله که به سلامتی ترنم به دنیا بیاد وبام بازی کنه.من چشم براشم
t & h
23 مهر 90 10:50
کوچولوی ناز
عزیزم مامان و بابا چه لذتی میبرند از حضور تو


ممنون . قابل توصیف نیست .


منصوره
15 اردیبهشت 91 9:06
سلام
راهله جان این پسر چشم و ابرو مشکیت دل منو برده ،ی بوسه ای از جانب من از دستهای خوشگلش بزن
از اون پسرای خوشتیپ کرمانشاهی میشه ها


منصوره جون سلام.خوبید؟ممنون نازنینم.شما لطف دارید.دست بوستونه.آره عزیزم بک پسر کرد تمام عیار.ممنون که به من منت گذاشتید و سر زدید.می بوسمتون