محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

مسافری از بهشت

شاهچراغ

1390/7/24 23:15
نویسنده : محمد طاها
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی ها

امروز بیست و پنجمین روز تولدم بود عصربا مامان فرنگیس و مامانی و بابایی رفتیم ...

امروز بیست و پنجمین روز تولدم بود عصر با مامان فرنگیس ومامانی وبابایی رفتیم زیارت سید میر احمد وسید میر محمد که هردو برادر امام رضا(ع) هستن .ساعت 6عصر رسیدیم حرم موقع نماز بود مامان فرنگیس و بابایی رفتن نماز مامانی پیش من موند تا بابایی اومد بعد مامانی رفت زیارت . اونجا برا همه نی نی ها دعا کردم که همیشه سالم و خوب باشن .این اولین جایی بود که بعد از تولدم رفتم غیر دکتر رفتن .خیلی خوب بود من همش ساکت و آروم بودم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جوجه نارنجی ما
25 مهر 90 0:34
سلام مامان محمد طاها.قدم نورسیده مبارک.با اجازه من لینکتون کردم اگه موافقید با هم دوس بشیم


ممنون