محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مسافری از بهشت

شهادت امام محمد باقر(ع)

1390/8/13 23:03
نویسنده : محمد طاها
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی ها

شهادت امام محمد باقر (ع) را به همه نی نی ها تسلیت میگم امشب با مامان بزرگ و مامانی و بابایی ...

شهادت امام محمد باقر (ع) را به همه نی نی ها تسلیت میگم امشب با مامان بزرگ و مامانی و بابایی رفتیم شاهچراغ موقع رفتن یه ماشین اومدسوارمون کرد ولی کرایه نگرفت گفت به خاطر این کوچولو رسوندمتون . من دیگه کوچولو نیستم مردی شدم  آخه ٤٣ روزمه!! موقع رفت و برگشت همش خواب بودم این روزا یه خورده کم خواب شدم . چون تند تند شیر میخورم نفخ میکنم . تا میخوابم زودی بیدار میشم . صبح ها از ساعت ٦ تا ٩ یه خورده سرو صدا میکنم و مزاحم خواب همه میشم .اینم عکسهای این روزام .

محمد طاها در قنداق 43 روزگی

محمد طاها موقع رفتن شاهچراغ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)