محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مسافری از بهشت

شهادت امام جواد( ع)

1390/8/5 22:15
نویسنده : محمد طاها
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی ها

شهادت امام جواد (ع)را به همه نی نی ها  تسلیت میگم . امشب رفتیم ...

شب شهادت امام جواد (ع)

 

شهادت امام جواد (ع)را به همه نی نی ها  تسلیت میگم . امشب رفتیم مسجد دانشگاه آخه مراسم شهادت امام جواد (ع) بود . مداحم حاج مهدی منصوری بود. صدای بلندگو ها خیلی بالا بود خیلیا اذیت شدن . اما من همش ساکت بودم . این اولین باری بود که مسجد رفتم و اولین مراسمی که شرکت کردم . انشاالله که همیشه توفیق داشته باشم تو این مراسمها شرکت کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صفا
13 آبان 90 10:54
سلام مامانی محمد طاها جان
خوبین،یه سوال؟آیا شما محمد جان رو قنداق هم کردین.. چند روز؟ به سلامتی فکر کنم چهل روزه اش تموم شده حسابی مرد شده دیگه یه عکس جدید بزارین ببوسیمش از راه دور... مراقب خودتون باشین.


سلام مامان صفا ممنون . گیلناز جون چطوره .محمد طا ها رو فقط شب ها از ساعت 12 تا 4 صبح قنداق میکنم . حالا عادت کرده اگه سر ساعت قنداق نشه یه خورده بد قلقی میکنه.میگن قنداق خوبه ! بچه دوست داره! من که بچگیم یادم نمیاد ببینم واقعا بچه ها دوست دارن یا نه . فعلا هم که 43 روزشه شبها قنداق میشه .