محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

مسافری از بهشت

دارت

1390/7/3 23:51
نویسنده : محمد طاها
994 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز ساعت ٨ با مامان بزرگ و بابایی رفتم دانشکده پیراپزشکی برای غربالگری رو یه تخت منو خابوندن وبایک سوزن به کف پام کوبیدنniniweblog.comوپنج قطره خون گرفت وگذاشت روی یه نوار کاغذی برای تشخیص کم کاری تیروئید،پی.کی.یو،گالاکتومی وفاویسم من که نمی دونم اینا چین . بعدش رفتم بیمارستان شوشتری که واکسن بزنم خیلی شلوغ بود یه خانومه تنهایی اونجا کار می کرد که مجبور هم پذیرش کنه هم نوبت بده هم واکسن بزنه برا همین مثل دارت تند تند واکسن به بازو و رون نی نی ها می زد ، دوتاشم به من خورد یکی به بازوی چپم ویک برون چپم که بابای رفت اعتراض کرد اما کسی گوش نداد به خاطر همین مام برگشتیم خونه.niniweblog.comراستی خیلی کم گریه کردم.چون میگفتند این مرده ،جوگیر شدم.خداحافظ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آسمونی ها
4 مهر 90 11:06
قدم نو رسیده مبارک
چه اسم قشنگی هم داره



خیلی ممنون