محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

مسافری از بهشت

حمام

1390/7/4 23:13
نویسنده : محمد طاها
725 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من امروز صبح بعد از پنج روز اولین باره که حمام رفتمniniweblog.com آخه میدونی یکی میگه برو یکی میگه نرو آره همون دعوی قدیم وجدید ، قدیم اینطوری بود جدیدا اینطوری شدهniniweblog.com خلاصه ما موفق شدیم بریم حمام چقدر هم کیف داد و خوش گذشت نه اذیت شدم نه گریه کردم یکی از مامان بزرگا منو شست یکی هم لباس تنم کرد. بعدشم کلی خوابیدم .راستی امروز قبل ازاینیکه بابای بیاد یواشکی بهم شیرخشت وترنجبین دادن ، نسخشو از قبل فردوس خانوم پیچیده بود اخه بابای میگه چون فعلا آغوز میخورم چیز دیگه ای نخورم .اره بازم توی این دعوی قدیم برنده شد میدونید چرا چون ته دل مامانیو خالی میکنن و بابای تنها میمونهniniweblog.com.. اینم عکس بعد از حمام

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
6 مهر 90 9:52
سلام مامان طاها جون. ورود این فرشته ی نازو به جمع زمینی ها تبریک میگم .امیدوارم 120 ساله بشه زیر سایه ی قدیمیا و جدیدیا. ماشاالله چقدر ناز خوابیده .فکر کنم حسابی مامان بزرگا کیسه و لیفش کردن . اسپند یادتون نره.حرفای قدیمیام با علم امروز زیاد تفاوتی نداره فکر میکنم فقط یخورده اصطلاحاتشو عوض کنیم بشه امروزی. بالاخره اونا بیشتر از ما بچه داری کردن خیلی استادن.