محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

مسافری از بهشت

دکتر

1390/7/6 22:11
نویسنده : محمد طاها
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی ها

امروز صبح با مامان فرنگیس (مامان بزرگ) رفتم درمانگاه امام علی که آزمایش بدم تا ببینن سطح بیلی روبین در خونم چقدره این روزا شدم مثل سیبل دارت یه دارت کوبید کف پاشنه پای راستم با دوتا میله کوچلو ازم خون گرفت .گریه ؟ خیلی کم . نیم ساعت طول کشید تا جوابشو دادن . 12 بود . گفتن یه کمی بالاست .به خاطر همی عصر ساعت 6 با مامان فرنگیس وبابای رفتم درمانگاه امام رضا فلکه نمازی دکتر هادی برام نوبت گرفت دوست بابایی آخه مدیر درمانگاهست . تاساعت 8 نوبتمون نشد تلویزیون داشت مسابقه والیبال ایران وکره را پخش میکرد ایران 3-1 برد . دوست بابایی هم اونجا بود آقای ایزدی دختر کوچلوشونو اورده بودن یک ماهشه اسمش ریحانه بود . بعدش رفتیم توی اطاق خانم دکتر همتی که فوق تخصص نوزادان هستش. خیلی مهربون بود حسابی معاینم کرد دارتم بهم نزد!! گفت همه چی خوبه اما باید چند سری دیگه آزمایش بدم تا بیلی روبینم بالاتر نره و تند تند شیر بخورم . اگه به 13 رسید مهتابی اگه 15 شد باید بستری بشم . برام دعا کنید که زوتر خوب بشم تا دیگه دارت نخورم چون دردم میاد درسته گریه نمیکنم اما درد که داره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سيد عليرضا موسوي
9 مهر 90 12:17
سلام محمد طاهاي عزيز، به دنياي بچه هاي معصوم و پاك خوش اومدي. دقيقاً يكسال و دو ماه و يك روز از آقا سيد عليرضا كوچكتري. اميدوارم دوست خوبي واسه هم باشيد. وبلاگ پسرمو يادت نگه دار............مي بوسمت...


سلام سید علیرضا من کوچیک همه سیداو جدشونم . خوشحال شدم اومدی.