محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

مسافری از بهشت

سکسکه

1390/7/5 22:53
نویسنده : محمد طاها
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی ها

امروز صبح همراه بابایی ومامان بزرگ رفتیم درمانگاه امام علی برای بهداشتی شدنم نه اینکه تمیزم کنن من مثل گل میمونم رفتم پرونده بهداشت تشکیل بدم . وزن و دور سرم را اندازه گرفت وگفت 10 روز دیگه با مامانت بیا گفتم باشه .عصر هم جواب آزمایش غربالگریمو گرفتم که گفتن نتیجش خوبه خدارو شکر. این روزا خیلی سکسکه میکنم طوری که شکمم با یک موج مکزیکی با قدرت چند ریشتر تا زیر گلوم میاد .بابایی میگه شکمش مثل غورباقه شده فکر میکنه من زبان اونارو نمی فهمم اما این برعکسه ... خدا حافظ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آسمونی ها
6 مهر 90 11:52
سلام قدم نورسیده مبارک چه اسم قشنگی داره
مامان زهره
1 خرداد 91 13:32
هميشه خوب و خوش باشید

سپاس مامان زهره نازنین