محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مسافری از بهشت

یک ماهگی

1390/8/2 10:32
نویسنده : محمد طاها
787 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی ها

انگار همین دیروز بود به دنیا اومدم چقدر زود میگذره

 

انگار همین دیروز بود به دنیا اومدم چقدر زود میگذره. دو روزیش با مامان بزرگ و مامانی رفتم بهداشت برا ی دیدن من  همه برا دیدن من میان خونمون اما این بهداشتیه نه !!! من باید برم .

خلاصه قد و وزن و دور سرم را اندازه گرفت . دور سرم را که اشتباه اندازه گرفته بود بقیه رو خدا میدونه. دیگه چک نکردم .  بعد از ظهر هم رفتیم پیش دکتر که نتیجه عمل ...(بوق) ببینه ،دید گفت خیلی خوبه هیچ مشکلی نداره ،اره دیگه کسی نمیگه ماست من ترشه . خلاصه این یک ماه گذشت منم که همش یا خواب بودم یا شیر خوردم . موقع شیر خوردن همه بهم می خندن چون خیلی تند تند و با ملچ و ملوچ و صدای متفاوتی شیر می خورم . توی خواب هم اه و ناله می کنم همین . 

 

یک ماهگی  بعد از حمام . محمد طاهط

یک ماهگی

یک ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نینی طلا
4 آبان 90 11:04
ای جاااااااااانم کی میشه نینی ما هم انقدری بشه!