محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

مسافری از بهشت

نظرات (7)

سپیده
5 اردیبهشت 91 18:08
چه جمله زیبایی. خانمی هر چی باشه تجربه شما از من بیشتره. می شه مطالب وبلاگم رو بخونین و هر جاش نیاز به ویرایش داره بهم بگین. ممنون می شم.
نسترن
5 اردیبهشت 91 18:46
عزیزم من برات گذاشتم به دستت نرسیده؟


رمز بدستم رسیده ولی رمز رو که میزنم چیزی نشون داده نمیشه عزیزم
سپیده
6 اردیبهشت 91 18:18
اره خانمی . صاحب یه دختر هستم


خداحفظش کنه گلم.براش وبلاگ درست نمیکنی مامان جون؟
مامان بی تاب
9 اردیبهشت 91 23:54
سلام خوبید من مامان یه پسر24هفته هستم که تو دلمه و انتظار اومدنشو میکشم

وبلاگ خیلی با ذوق و قشنگی دارید .خوشحال میشم مهمون دفترچه خاطرات دردونه من باشید.اگه موافقید تبادل لینک کنیم.

سلام عزیزم.خوبید؟نی نی خوبه؟ممنون که به ما سر زدید.برای لینک هم ممنون.من هم با افتخار لینکتون میکنم

مامان زهره
10 اردیبهشت 91 15:25
خيلي قشنگ بود.خيلي خوب منظورت را بيان كرده بودي


سلام عزیزم.خوبید؟گل پسرم خوبه؟خواهش میکنم.شما همیشه به من لطف دارید.ضمنا تولد عزیز خاله مبارک باشه.انشاالله شمع های کیک 120 سالگی رو فوت کنی عزیزم
فاطمه سادات
10 اردیبهشت 91 21:21
ممنون که سر زدید

خواهش میکنم.موفق باشید
مامان نگین
16 اردیبهشت 91 0:54
سلام به محمدطاها جان و مامانی. خوش به حال پسمل که توی هوای خوش میره پارک. خوش بگذره و همیشه شاد باشی


سلام عزیزم.گلهای خاله خوبند؟ممنون که به ما سر زدید خاله جون.من هم حتما به شما سر میزنم.